Уповноважена електронний майданчик-це інформаційно-телекомунікаційна система, уповноважена уповноваженим органом і є частиною електронної системи закупівель і забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передачу інформації і документів при проведенні закупівельних процедур, використання сервісів з автоматичним обміном інформацією, доступ до яких здійснюється через мережу Інтернет.
Електронна платформа-це програмно-програмний комплекс, що працює в мережі Інтернет і підключений до основної бази даних і надає Організатору аукціону, потенційним покупцям, учасникам можливість користуватися послугами електронної торгової системи з автоматичним обміном інформацією щодо процесу проведення електронного аукціону. Детальніше з цією інформацією можна ознайомитися тут: sale.ueex.com.ua.
Авторізеде-платформа інформаційно-телекомунікаційної системи була авторизована Фондом державного майна України, який має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю вимогам відповідно до Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» та забезпечує реєстрацію суб’єктів оціночної діяльності, розміщення.
Прийом і передача інформації і документів (без попередньої ідентифікації суб’єкта оціночної діяльності) в єдину базу звітів про оцінку майна для перевірки оціночної вартості майна, з використанням сервісів з автоматичним обміном інформацією, доступ до яких здійснюється через мережу Інтернет. Детальніше з цією інформацією можна ознайомитися тут: https://sale.ueex.com.ua/filter/bankrupts-property.
Через платформу здійснюються такі операції
- Реєстрація замовників в системі електронних закупівель та учасників закупівельних процедур;
- публікація замовником інформації про закупівлі на сайті уповноваженого органу (на всіх його етапах);
- подача заявок учасником торгів та іншої інформації (запити на роз’яснення, скарг і т. Д.);
- доступ до всієї інформації про покупку для всіх користувачів, в тому числі можливість дивитися аукціон онлайн в режимі реального часу;
- обмін інформацією з веб-порталом уповноваженого органу;
- захист інформації про державні закупівлі та захист конфіденційної інформації від несанкціонованого доступу;
- перевірка відповідності ідентифікаційної інформації, наданої особою, що має намір брати участь в електронному аукціоні, даним, зазначеним такою особою в заявці на участь в електронному аукціоні;
- обмін інформацією через Інтернет;
- надання учаснику унікальною гіперпосилання, що забезпечує тимчасовий прямий доступ до інтерфейсу модуля електронного аукціону в системі електронних торгів;
- забезпечення цілісності даних, які передаються в електронну торгову систему або виходять з електронної торгової системи, правильного і своєчасного відображення даних в електронній торговій системі і можливості вчинення дій в електронній торговій системі органом приватизації / організатором аукціону, потенційними покупцями за допомогою послуг, що надаються оператором Електронної торговельної системи.
Процес електронних закупівель може охоплювати кожен етап закупівель, починаючи з початкового визначення потреби, через процес проведення торгів, до оплати і, можливо, управління контрактами. За допомогою цифрових інструментів державні витрати повинні стати більш прозорими, орієнтованими на фактичні дані, оптимізованими, впорядкованими і інтегрованими з ринковими умовами.